• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тренінг «Інноваційні засоби та форми STEM-освіти».

Тренінг «Інноваційні засоби та форми STEM-освіти».

2020-03-12

/Files/images/1nshe/kafedra/sem_metodistv_120320/89610252_158926452263847_5807804478736302080_o.jpg

11 березня 2020 року на базі комунального закладу «КОІППО імені Василя Сухомлинського» відбувся тренінг для методистів методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад з проблеми «Інноваційні засоби та форми STEM-освіти».

Мета: ознайомлення з особливостями інноваційних форм упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти.

Завдання:

- ознайомити учасників семінару із ключовими тенденціями та можливостями STEAM-технологій;

- розвивати інформаційну компетентність педагогічних працівників засобами Google сервісу;

- проаналізувати напрями розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти.

Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEAM-освіти. Вона охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).

У всьому світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків, попит на них росте набагато швидше, ніж на інші спеціальності, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план.

Однак, важливо розуміти, що STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань.

Під час семінару були розглянуті наступні питання: інтегроване навчання як основа STEM- і STEАM-освіти (доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кендюхова А.А.), організаційно-методичний супровід щодо впровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти ( старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Єфіменво Світлана Миколаївна), відмінності STEM- проєктів від звичайних (методист кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Марченко І.А.).

У рамках круглого столу ««Інноваційні форми впровадження STEM-освіти та засоби їх реалізації» були розглянуті сучасні тенденції щодо шляхів впровадження STEM- і STEАM-освіти.

Були представлена STEM-мозаїка: приклади успішних практик (досвід педагогічного колективу комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка - центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» - директор Война Галина Георгіївна):

- STEM на уроці літератури (Окольнича Л.М.);

- Як подружити фізиків і ліриків» (Івашура О.В., Холіна Я.Л.);

- Міжпредметні STEM-декади на прикладі загально гімназійного проекту «Солодке життя».

Також був проведений тренінг з організації міждисциплінарного STEM-проєкту (Дудіч Г.В.), організована робота в групах, презентовано розроблені проекти тощо.

У дискусії з питань упровадження STEM-освіти, вплив STEM-проектів на розвиток професійної компетентності вчителів взяли активну участь педагогічні працівники Бобринецького, Новоукраїнського Маловисківського, Петрівського, міста Кропивницького та ін.

/Files/images/1nshe/kafedra/sem_metodistv_120320/89463394_158926458930513_483822319228157952_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/sem_metodistv_120320/89610252_158926452263847_5807804478736302080_o.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 142