• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Практикум «Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами»

Практикум «Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами»

2020-02-27

/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/88068288_142500087239817_809810311224754176_o.jpg

27 лютого 2020 року відбувся практикум «Психолого-педагогічні особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами».

У заході взяли участь 21 педагогічний працівник, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами: вчителі навчальних предметів спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів, спеціальних та інклюзивних класів закладів освіти, асистенти вчителів Кіровоградської області.

Передбачені програмою практикуму заняття проводили науковці: Антоніна Кендюхова, доцент, кандидат педагогічних наук; Валентина Войтко, старший викладач кафедри, кандидат педагогічних наук, корекційний педагог, практичний психолог.

Метою програми було оволодіння вчителями навчальних предметів закладів загальної середньої освіти, спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів, асистентами вчителів специфікою психолого-педагогічного оцінювання учнів з особливими освітніми потребами для подальшого застосування їх у професійній діяльності.

Усі педагоги брали активну участь у проведенні практикуму, стали питання,вирішували практичні питання, аналізували отримані нові знання з системи оцінювання учнів з особливими освітніми потребами

На початку роботи було визначено очікування учасників від практикуму, що дозволило викладачам сфокусувати роботу на визначених проблемних питаннях. Програма практикуму передбачала роботу за блоками.

Перший блок спрямований на усвідомлення формувального оцінювання як інструмента підвищення якості навчання, ознайомлення з основними його формами, методами та спосоами їх реалізації.

Другий блок було спрямовано на виокремлення специфічних та загальних психолого-педагогічних особливостей оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами відповідно до вікових, психофізіологічних та індивідуальних особливостей.

У ході проведення вихідного діагностування та підбиття підсумків роботи здобувачі освіти відзначили роботу викладачів, актуальність та важливість інформації, опрацьованої під час практикуму, нові підходи до здійснення оцінювання досягнень дітей з особливими освітніми потребами.

/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/88068288_142500087239817_809810311224754176_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/87784947_142500333906459_6675721978034257920_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/87456899_142500160573143_5690073566817550336_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/87687486_142500127239813_7428629637648875520_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/Фото0542.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/Фото0549.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/Фото0550.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/Фото0551.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/Фото0552.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_27022020/Фото0545.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 87