• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Семінар «Корекційно-розвиткова складова роботи з учнями з психофізичними порушеннями»

Семінар «Корекційно-розвиткова складова роботи з учнями з психофізичними порушеннями»

2020-03-11

/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89517157_158644242292068_7552828924934225920_o.jpg

10-11 березня 2020 року відбувся семінар учителів інклюзивних класів закладів освіти з проблеми «Корекційно-розвиткова складова роботи з учнями з психофізичними порушеннями», який підготували і провели науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти.

Програмою семінару було передбачено висвітлення методичних підходів до корекційної освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа», нормативно-правового забезпечення здійснення корекційно-розвиткового супроводу учнів з психофізичними порушеннями, практичного досвіду з питань корекційно-розвиткової складової роботи з учнями з психофізичними порушеннями.

Жосан О.Е., завідувач кафедри, звернув увагу на особливості функціонування корекційної освіти в Україні в умовах реформування системи освіти.

Основні підходи до психолого-педагогічної характеристики дітей з особливими потребами та особливостей роботи з ними в напрямі формування ключових компетентностей розкрила Войтко В.В., старший викладач кафедри. Вона акцентувала увагу на особистісно-орієнтованому підході для забезпечення корекційної потреби дітей з и нозологіями.

Молчанова О.М., старший викладач кафедри, презентувала особливості застосування арт-терапії в корекційній роботі з дітьми зазначеної категорії з метою покращення їх емоційного стану та розвитку здатності до адаптації в колективі однолітків.

Також Молчанова О.М. розкрила особливості сенсорно-інтегративної трапії як ефективного напряму роботи з дітьми з особливими потребами для розвитку адаптивної реакції, яка служить для виконання певної дії, прийняття відповідного положення тіла. Метою терапії сенсорної інтеграції є посилення, балансування і розвиток обробки сенсорних стимулів центральною нервовою системою.

З особливим інтересом учасники заходу долучилися до евритмічних вправ, які спрямовані на розвиток навичок групової роботи, ефективної міжособистісної взаємодії та почуття ритму.

Відбулось активне обговорення сучасних підходів до корекційної роботи з учнями з психофізичними порушеннями, можливостей різних корекційних напрямків та їх очікуваних результатів.

Учасники відзначали змістову наповненість лекційних та практичних занять під час семінару та невимушену, вільну й творчу атмосферу, яка сприяла виникненню доброзичливості, емпатійного спілкування і визнання цінності кожної особистості.

/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89442530_158644195625406_51763207844397056_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89499887_158644375625388_8035783553394409472_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89517157_158644242292068_7552828924934225920_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89654727_158644298958729_354407129169264640_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89628590_158644428958716_3459024999292076032_o.jpg

/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89256596_1399804780200045_171042137645776896_n.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89302980_551878422089042_2346857150866784256_n.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89356985_280801996235358_4149191033617383424_n.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89365057_497171834295427_1744965648095641600_n.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89418966_1868545533444460_6305120747689869312_n.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89442530_158644195625406_51763207844397056_o.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89491763_509202050019209_1838519046643908608_n.jpg/Files/images/1nshe/kafedra/semnar_10-1103_molchanova_o/89657760_1256834738012018_2859732613159976960_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 42