• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Практикум «Діяльність олігофренопедагога в умовах різних форм корекційної освіти»

Практикум «Діяльність олігофренопедагога в умовах різних форм корекційної освіти»

2020-02-07

/Files/images/1nshe/kafedra/praktikum_06022020/84829132_135977561225403_7660366131407880192_o (1).jpg

6 лютого 2020 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся практикум «Діяльність олігофренопедагога в умовах різних форм корекційної освіти». У заході взяли участь 16 вчителів-дефектологів, корекційних педагогів і практичних психологів, що працюють з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку, із Бобринця, Бобринецького району, Знам’янки та Новоукраїнки.

Передбачені програмою практикуму заняття проводили науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Валентина Войтко, старший викладач кафедри, кандидат педагогічних наук, психолог та Вікторія Павлюх, старший викладач, олігофренопедагог, психолог.

Усі педагоги із задоволенням брали участь у комунікативних вправах, запропонованих викладачами, активно здобували нові знання з олігофренопедагогіки та суміжних дисциплін, а також ділилися власним педагогічним досвідом розв’язання проблем сучасної корекційної освіти.

На початку роботи було визначено очікування учасників від практикуму, що дозволило тренерам сфокусувати роботу на визначених здобувачами освіти проблемних питаннях. Програма практикуму передбачала роботу за блоками.

Перший блок спрямований на усвідомлення нових ролей вчителя-дефектолога в різних формах корекційної освіти: сегрегації, інтеграції, інклюзії та індивідуального навчання. Під час практичної роботи було визначено функції, нові ролі та особливості роботи вчителя-дефектолога з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку.

Другий блок було присвячено опрацюванню нормативної документації вчителя-дефектолога в спеціальному закладі освіти, інклюзивно-ресурсному центрі та в організації супроводу індивідуального навчання.

Третій блок передбачав проведення міні-тренінгу із застосування сучасних підходів до проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями інтелекту та комплексними порушеннями розвитку.

Наступна частина практикуму була спрямована на розробку орієнтовної програми комплексного психолого-педагогічного супроводу учнів з порушеннями інтелекту.

У ході проведення вихідного діагностування та підбиття підсумків роботи здобувачі освіти відзначили злагоджену роботу тренерів, актуальність та важливість інформації, опрацьованої під час практикуму, нові підходи до здійснення корекційно-розвиткового супроводу, а також визначили прогностичні аспекти власної професійної діяльності.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 51