Семінар-тренінг тифлопедагогів

2017-09-28

/Files/images/Фото0187.jpg
25-26 вересня 2017 року на базі інституту та КЗ «Навчально-виховне об’єднання«Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради відбувся обласний семінар-тренінг учителів-дефектологів "Діяльність тифлопедагога в умовах деінституціалізації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами" (науковий керівник - Жосан О.Е., керівник - Войтко В.В.).
Програмою семінару-тренінгу було передбачено такі заходи:
Сучасні підходи до здійснення корекційно-розвиткової роботи вчителем-дефектологом

Павлюх Вікторія Вікторівна,

старший викладач кафедри педагогіки,психології і корекційної освіти

Корекція емоційної сфери дітей з вадами зору (12.30-13.50)

Кваша Тетяна Іванівна,

практичний психолог спеціального дошкільного закладу (ясла-садок) № 46 «Краплинка» для дітей з порушенням зору м. Кропивницький

Розвиток зорового аналізатора у дітей з вадами зору (14.00-15.20)

Ткаченко Ольга Валентинівна, тифлопедагог спеціального дошкільного закладу (ясла-садок) №46 «Краплинка» для дітей з порушенням зору

Тренінг «Шляхи розвитку професійної компетентності вчителів-дефектологів (тифлопедагогів)»

Войтко Валентина Володимирівна

Сторчаус Сергій Дмитрович, директор НВО

Літературне читання, 2-А. Тема уроку: «Тихо осінь ходить гаєм»

Клочкова Олена Вікторівна, вчитель

Літературне читання, 3-А. Тема уроку: «Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі»

Гаврилюк Людмила Вільгельмівна, вчитель

Математика -1-А. Тема уроку «Число і цифра 4. Порівняння чисел в межах 4. Написання цифри 4»

Кондратенко Олена Миколаївна, вчитель

Літературне читання, 4-А. Урок позакласного читання. Тема уроку: «Усна народна творчість»

Скринько Жанна Леонідівна, вчитель

Попередження оптичної дисграфії, диференціація букв Б-Д, 2-А кл.

Міхальова Маргарита Михайлівна, вчитель-дефектолог (логопед)

Мовленнєві та не мовленнєві звуки, розвиток слухового сприйняття, 1-А клас

Кушпіль Олена Євгенівна, вчитель-дефектолог (логопед)

Розвиток сенсорної сфери учнів, 3-А клас, 5-А клас

Сивиринчук Наталія Олександрівна,вчитель-дефектолог (тифлопедагог)

Попередження оптичної дисграфії, диференціація букв Б-Д, 2-А кл.

Міхальова Маргарита Михайлівна,вчитель-дефектолог (логопед)

Мовленнєві та немовленнєві звуки, розвиток слухового сприйняття, 1-А клас

Кушпіль Олена Євгенівна, вчитель-дефектолог (логопед)

Розвиток сенсорної сфери учнів, 3-А клас, 5-А клас

Сивиринчук Наталія Олександрівна, вчитель-дефектолог (тифлопедагог)

Апаратне лікування вад зору

Бабіна Алла Миколаївна, медична сестра ортоптистка

Психологічна корекція страху у дітей з вадами зору

Зозуля Вікторія Володимирівна,практичний психолог

Корекція оптичної дисграфії у дітей зі зниженим зором

Міхальова Маргарита Михайлівна,вчитель-дефектолог (логопед)

Особливості застосування прийомів мнемотехніки в корекційній роботі тифлопедагога

Сивиринчук Наталія Олександрівна, вчитель-дефектолог (тифлопедагог)

Розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей з вадами зору

Кушпіль Олена Євгенівна, вчитель-дефектолог (логопед)

Рефлексія. Підсумки. Плани на майбутнє

Войтко Валентина Володимирівна

/Files/images/Фото0187.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 26