Семінар-тренінг тифлопедагогів
2017-09-28
25-26 вересня 2017 року на базі інституту та КЗ «Навчально-виховне об’єднання«Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів, ліцей «Сокіл», центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради відбувся обласний семінар-тренінг учителів-дефектологів "Діяльність тифлопедагога в умовах деінституціалізації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами" (науковий керівник - Жосан О.Е., керівник - Войтко В.В.).
Програмою семінару-тренінгу було передбачено такі заходи:
Сучасні підходи до здійснення корекційно-розвиткової роботи вчителем-дефектологом
Павлюх Вікторія Вікторівна,
старший викладач кафедри педагогіки,психології і корекційної освіти
Корекція емоційної сфери дітей з вадами зору (12.30-13.50)
Кваша Тетяна Іванівна,
практичний психолог спеціального дошкільного закладу (ясла-садок) № 46 «Краплинка» для дітей з порушенням зору м. Кропивницький
Розвиток зорового аналізатора у дітей з вадами зору (14.00-15.20)
Ткаченко Ольга Валентинівна, тифлопедагог спеціального дошкільного закладу (ясла-садок) №46 «Краплинка» для дітей з порушенням зору
Тренінг «Шляхи розвитку професійної компетентності вчителів-дефектологів (тифлопедагогів)»
Войтко Валентина Володимирівна
Сторчаус Сергій Дмитрович, директор НВО
Літературне читання, 2-А. Тема уроку: «Тихо осінь ходить гаєм»
Клочкова Олена Вікторівна, вчитель
Літературне читання, 3-А. Тема уроку: «Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі»
Гаврилюк Людмила Вільгельмівна, вчитель
Математика -1-А. Тема уроку «Число і цифра 4. Порівняння чисел в межах 4. Написання цифри 4»
Кондратенко Олена Миколаївна, вчитель
Літературне читання, 4-А. Урок позакласного читання. Тема уроку: «Усна народна творчість»
Скринько Жанна Леонідівна, вчитель
Попередження оптичної дисграфії, диференціація букв Б-Д, 2-А кл.
Міхальова Маргарита Михайлівна, вчитель-дефектолог (логопед)
Мовленнєві та не мовленнєві звуки, розвиток слухового сприйняття, 1-А клас
Кушпіль Олена Євгенівна, вчитель-дефектолог (логопед)
Розвиток сенсорної сфери учнів, 3-А клас, 5-А клас
Сивиринчук Наталія Олександрівна,вчитель-дефектолог (тифлопедагог)
Попередження оптичної дисграфії, диференціація букв Б-Д, 2-А кл.
Міхальова Маргарита Михайлівна,вчитель-дефектолог (логопед)
Мовленнєві та немовленнєві звуки, розвиток слухового сприйняття, 1-А клас
Кушпіль Олена Євгенівна, вчитель-дефектолог (логопед)
Розвиток сенсорної сфери учнів, 3-А клас, 5-А клас
Сивиринчук Наталія Олександрівна, вчитель-дефектолог (тифлопедагог)
Апаратне лікування вад зору
Бабіна Алла Миколаївна, медична сестра ортоптистка
Психологічна корекція страху у дітей з вадами зору
Зозуля Вікторія Володимирівна,практичний психолог
Корекція оптичної дисграфії у дітей зі зниженим зором
Міхальова Маргарита Михайлівна,вчитель-дефектолог (логопед)
Особливості застосування прийомів мнемотехніки в корекційній роботі тифлопедагога
Сивиринчук Наталія Олександрівна, вчитель-дефектолог (тифлопедагог)
Розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей з вадами зору
Кушпіль Олена Євгенівна, вчитель-дефектолог (логопед)
Рефлексія. Підсумки. Плани на майбутнє
Войтко Валентина Володимирівна

Кiлькiсть переглядiв: 146