• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тренінг для педпрацівників профтехосвіти «Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами»

Тренінг для педпрацівників профтехосвіти «Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами»

2017-05-11

/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_113632.jpg

10 травня 2017 року в м. Кропивницькому на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» для педагогічних працівників профтехосвіти було проведено тренінг з проблеми «Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами». У тренінгу взяли участь 22 педагогічні працівники професійно-технічних навчальних закладів Кіровоградської області.

Тренінг провели старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, кандидат психологічних наук Молчанова Оксана Миколаївна та старший викладач кафедри, вчитель-дефектолог Павлюх Вікторія Вікторівна.

Захід організовано за методикою просвітницького тренінгу. Вступний етап був присвячений знайомству учасників, виробленню правил роботи та з’ясуванню очікувань всіх учасників від тренінгу.

Структура основної частини охоплювала 4 блоки. Роботу учасників в рамках І блоку було спрямовано на опрацювання нормативно-правової бази та науково-методичного забезпечення дітей з особливими потребами. Значну увагу у ІІ та ІІІ блоці було приділено поповненню методичного кейсу. Молчанова О.М. ознайомила з сучасними методами і прийомами психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами. Особливу увагу було зосереджено на навчальних стратегіях та методах роботи з учнями у системі профтехосвіти, оскільки дані заклади мають певні специфіку в аспекті поєднання навчальної та професійної підготовки молоді.

Павлюх В.В. зупинилася на сучасних підходах до здійснення корекційно-розвиткової роботи, зокрема, плануванні, організаційно-методичних засадах корекції, розвитку та компенсації порушень. Було окреслено можливості адаптації та модифікації у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей різних нозологій. Відповідно до запитів учасників було зроблено акцент на супровід дітей з порушеннями аутичного спектру, зору, слуху, ДЦП, дітей з дефіцитом уваги та гіперактивністю та ін. Учасники визначили особливості розвитку таких дітей та шляхи і можливості кореційно-розвивальної роботи, обговорили альтернативні шляхи комунікації, налагодження міжособистісної взаємодії, розвитку основних психічних процесів тощо.

ІV блок – практична частина. З учасниками тренінгу опрацьовано арт-терапевтичні методики у роботі з учнями з особливими потребами, зокрема, кольоротерапії, ізотерапії, драмотерапії, роботі з асоціативними картками. Значна увага відводилася рольовим іграм, опрацюванню проблемних ситуацій та обговоренню можливостей психологічної підтримки, адаптації учнів з особливими потребами в закладах профтехосвіти.

Завершальну частину було присвячено підбиттю підсумків, з’ясуванню, чи справдились очікування та рефлексії. Учасники тренінгу відзначили інформаційну насиченість тренінгу, нові форми роботи з учнями та поповнення методичного кейсу, підкреслили практичну та прогностичну спрямованість заходу.

Презентації:

Діти з особливими освітніми освітніми потребами

Психолого-педагогічний супровід учнів профтехосвіти з особливими освітніми потребами

Відеоматеріали: Фрагмент 1 * Фрагмент 2

Фотозвіт

Інші фотографії:

/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_104149.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_104207.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_104219.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_113644.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_113709.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_113730.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_113753.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_122613.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_125934.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_143307.jpg/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_20170510_113632.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 25