• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Спецкурс-тренінг для вчителів-дефектологів

Спецкурс-тренінг для вчителів-дефектологів

2017-04-27

/Files/images/DSC01477.JPG

Для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів відповідно до запитів онлайн-опитування було організовано спецкурс-тренінг «Особистісно-орієнтований підхід до розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами», у якому взяли участь працівники кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти, працівники психолого-медико-педагогічної консультації Кіровоградської міської ради та волонтер Корпусу миру США в Україні психолог-реабілітолог Hannah Dudley.

У ході проведення тренінгу було опрацьовано теоретичну інформацію та практичний блок. Старшим викладачем кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Павлюх В.В. було акцентувано увагу на нормативно-правовій базі щодо розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами. Наголошено, що програма повинна відображувати командний супровід та перспективи індивідуальної траєкторії розвитку дитини відповідно до психологічних, інтелектуальних, когнітивних та ін. аспектів та поєднувати різні форми та методи дефектологічного супроводу.

Завідувач ПМПК Дорошенко О.М. презентувала систему скринінг-діагностики у роботі з дітьми з особливими потребами, практичний психолог Цеба О.А. ознайомила з комплексом діагностико-корекційної роботи вчителя-дефектолога, вчителя-логопеда та практичного психолога.

Практичний психолог Чеканова О.С. висвітлила питання методики застосування дзеркала Гезелла у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Слухачі курсів відвідали серію занять з розвитку мовлення, де було презентовано сучасні методи роботи з дітьми з порушенням інтелекту, зокрема, картки Пекс, метод глобального читання, альтернативні засоби комунікації, комплекс корекційної-компенсаторних вправ для дітей з порушеннями аутичного спектру, комп’ютерну програму ОТТО та ін.

Завідувачем ПМПК Дорошенко О.М. було презентовано роботу літнього інклюзивного табору «Квітка-семицвітка», де продовжувалась система індивідуальної та групової корекційної-розвиткової роботи з дітьми різних нозологій в системі літного оздоровлення. Основна мета роботи інклюзивного табору – соціалізація дітей з особливими потребами, актуалізація принципів родинно-сімейного виховання, поєднання різних технологій корекційного впливу: іппотерапії, дельфінотерапії, кольоротерапії тощо.

У ході рефлексії слухачі відзначили практичну спрямованість проведеного заходу та різні цікаві форми і методи дефектологічного супроводу.

/Files/images/DSC01477.JPG

/Files/images/DSC01470.JPG

/Files/images/1nshe/kursi_2016/1.JPG/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_8445.JPG

/Files/images/1nshe/kursi_2016/IMG_8442.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 13