Головна
Карта сайту
Контакти
Русский
Розмір шрифту:
A+
А
A-
Увійти
Пошук
Кафедра педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ "Кіровоградський ОІППО імені Василя Сухомлинського"
Загальні відомості про кафедру (історія та сучасний стан)
Працівники кафедри
Дошка пошани
Науково-дослідна діяльність
Програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Електронна бібліотека
Відео (YouTube-канал кафедри)
Олімпіада з педагогіки і психології
Викладання предметів духовно-морального спрямування
Корекційна освіта, спеціальна педагогіка
Експертиза підручників
Перспективний педагогічний досвід, методичні рекомендаціїї
Профільне навчання. Професійно-технічна освіта
Сучасні тенденції інноваційної освітньої діяльності - сайт І.Марченко
STEM-освіта
Діагностичні матеріали
Форум
Фотозвіти
Василь Сухомлинській і сучасна освіта
Григорій Костюк - наш земляк, засновник вітчизняної психологічної науки
Педагогічна с п а д щ и н а Андрія Іванка
Консультпункт для педагогів і батьків
Сайти шкіл-інтернатів та спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області
На допомогу педагогам, що працюють з дітьми-переселенцями із зони АТО
Рекомендації для ОТГ
Новини
Підвищення кваліфікації керівників закладів спеціальної освіти
Підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів (за різними нозологіями)
Підвищення кваліфікації вихователів закладів спеціальної освіти
Підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня
Блог Оксани Молчанової
ПЕРЕХІД НА САЙТ ІНСТИТУТУ
Визначні та пам'ятні дати
Ви знаходитесь тут:
Головна
Науково-дослідна діяльність
НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Профіль Жосана О.Е. в Google академії. Статистика цитування
Профіль Гельбак А.М. в Google академії. Статистика цитування.
Профіль Кендюхової А.А. в Google академії. Статистика цитування.
Профіль Войтко В.В. в Google академії. Статистика цитування.
Профіль Павлюх В.В. в Google академії. Статистика цитування.
Профіль Молчанової О.М. в Google академії. Статистика цитування.
Наукові праці, посібники та статті працівників кафедри (
повнотекстові матеріали
)
Жосан О.Е.
Публікації з проблем підручникознавства
Жосан О. Е. Тенденції розвитку шкільної навчальної літератури в Україні (20-ті – 80-ті роки ХХ століття) [монографія]
https://drive.google.com/file/d/0B2cQdiTH0rbkNFZYWXdxTWVWWW8/view?usp=sharing
Жосан О.Е. Культура в роки війни (період окупації). Історія України, 11 клас : навчально-методичний посібник
Жосан О.Е. Педагогічний експеримент
Жосан О.Е. Інноваційна діяльність гімназії
Жосан О.Е. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу : [навч.-метод. посіб. для системи післядипл. освіти]
Жосан О. Е. Становлення та розвиток радянської шкільної навчальної літератури в Україні
(1921–1991 роки)
: [монографія]
Гельбак А.М.
Публікації з проблем психології
Гельбак А.М.
Становлення підлітка в динамічно змінному суспільстві
Павлюх В.В., Червонець І.В. Методичні рекомендації щодо рганізації роботи в групі продовженого дня
Павлюх В.В. Ідентичність та її сутність в аспекті професіоналізму практичного психолога
Павлюх В.В. Проведення тижня креативності в освітньому закладі
Павлюх В.В. Теоретичні засади самовдосконалення педагога як чиннику професійного зростання в умовах освітніх змін
Войтко В.В. Андрагогічні засади впровадження особистісно орієнтованого виховання дітей категорії «групи ризику»
Войтко В.В.Особистісно орієнтоване виховання в сучасній школі
Войтко В.В. Педагогічні ідеї В.Сухомлинського як концептуальна основа особистісно орієнтованого підходу
Войтко В.В. Система виховання як умова становлення особистості
Войтко В.В. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ДІТЕЙ
Войтко В.В. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ «ГРУПИ РИЗИКУ»
Войтко В. В. Сутність «сім'ї групи ризику» та її вплив на розвиток дітей
Кендюхова А.А. Формування професійних компетенцій педагога за допомогою технології портфоліо
Войтко В.В. Моральний розвиток і моральне виховання дітей дошкільного віку
Молчанова О.М. Особливості процесу соціально-психологічної адаптації учнів до умов навчання в професійно-технічних училищах
Молчанова О.М. Становлення совісті особистості в юнацькому віці
Молчанова О.М. Психологічна корекція і профілактика порушень дисципліни учнів: методичні рекомендації
Єфіменко С.М. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕЛЕКТУ У РІЗНИХ КОНЦЕПЦІЯХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Єфіменко С.М. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі професійної підготовки : авторефер. дисертації
Єфіменко С.М.
ВРАХУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Єфіменко С.М. ДІАГНОСТИКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
Єфіменко С.М. МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
Єфіменко С.М. ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОЇ КОЛЕКЦІЇ ОДЯГУ НА ОСНОВІ НАЦІОНАЛЬНОГО УКРАЇНСЬКОГО КОСТЮМУ
Кiлькiсть переглядiв: 1167