• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інноваційна діяльність, науково-дослідна та науково-методична робота
Експериментальна робота
Впровадження інновацій
Обласний банк перспективного педагогічного досвіду
Положення про обласну педагогічну олімпіаду
Інформація про проведення обласної педагогічної олімпіади

Наукові праці, посібники та статті працівників кафедри

Жосан О.Е. Публікації з проблем підручникознавства
Жосан О. Е. Тенденції розвитку шкільної навчальної літератури в Україні (20-ті – 80-ті роки ХХ століття) [монографія] https://drive.google.com/file/d/0B2cQdiTH0rbkNFZYWXdxTWVWWW8/view?usp=sharing
Жосан О.Е. Культура в роки війни (період окупації). Історія України, 11 клас : навчально-методичний посібник
Жосан О.Е. Педагогічний експеримент
Жосан О.Е. Інноваційна діяльність гімназії
Жосан О.Е. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу : [навч.-метод. посіб. для системи післядипл. освіти]
Жосан О. Е. Становлення та розвиток радянської шкільної навчальної літератури в Україні (1921–1991 роки) : [монографія]
Гельбак А.М. Публікації з проблем психології
Гельбак А.М. Становлення підлітка в динамічно змінному суспільстві
Павлюх В.В., Червонець І.В. Методичні рекомендації щодо рганізації роботи в групі продовженого дня
Павлюх В.В. Ідентичність та її сутність в аспекті професіоналізму практичного психолога
Павлюх В.В. Проведення тижня креативності в освітньому закладі
Павлюх В.В. Теоретичні засади самовдосконалення педагога як чиннику професійного зростання в умовах освітніх змін
Войтко В.В. Андрагогічні засади впровадження особистісно орієнтованого виховання дітей категорії «групи ризику»
Войтко В.В.Особистісно орієнтоване виховання в сучасній школі
Войтко В.В. Педагогічні ідеї В.Сухомлинського як концептуальна основа особистісно орієнтованого підходу
Войтко В.В. Система виховання як умова становлення особистості
Войтко В.В. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ДІТЕЙ
Войтко В.В. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ «ГРУПИ РИЗИКУ»
Войтко В. В. Сутність «сім'ї групи ризику» та її вплив на розвиток дітей
Кендюхова А.А. Формування професійних компетенцій педагога за допомогою технології портфоліо
Войтко В.В. Моральний розвиток і моральне виховання дітей дошкільного віку
Молчанова О.М. Особливості процесу соціально-психологічної адаптації учнів до умов навчання в професійно-технічних училищах
Молчанова О.М. Становлення совісті особистості в юнацькому віці
Молчанова О.М. Психологічна корекція і профілактика порушень дисципліни учнів: методичні рекомендації
Єфіменко С.М. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕЛЕКТУ У РІЗНИХ КОНЦЕПЦІЯХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Єфіменко С.М. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі професійної підготовки : авторефер. дисертації
Єфіменко С.М. ВРАХУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Єфіменко С.М. ДІАГНОСТИКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
Єфіменко С.М. МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
Єфіменко С.М. ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОЇ КОЛЕКЦІЇ ОДЯГУ НА ОСНОВІ НАЦІОНАЛЬНОГО УКРАЇНСЬКОГО КОСТЮМУ
Кiлькiсть переглядiв: 59